vrijdag 23 november 2012

'zo geknipt' zakjes project 18

Vandaag ben ik op controle geweest met Flore in Gasthuisberg. We zijn nu officieel nog goed bezig en over haar schommelingen van de laatste dagen moet ik mij niet te veel zorgen maken, hebben ze mij verteld.

Deze namiddag thuis heb ik zitten treuzelen, het plan was om nog wat van die 'zo geknipt' zakjes te maken voor de PLUS. En ik heb er ook wel 2 afgewerkt, maar....
Als bewijs dat ik niet vals speel, heb ik die van gisteren terug mee op de foto gezet

Ik denk dat ik er eentje zelf ga houden. Normaal is Roos mijn minst geliefde kleur, maar toen ik hier in de restenmand vloog, was dat 1 van de eerste die ik eruit haalde. Ik heb toen nog getwijfeld of ik het wel zou meenemen. Maar toen bedacht ik dat het wel goed was om toch wat roze stof in huis te hebben voor als ik eens iets voor een meiske zou maken, dat niet het mijne is...
Nu het zakje klaar is en het restje zo goed als op ( ik heb nog een lapje van 16 op 20 cm), kan ik het niet afgeven...voor die ene keer dat ik een roos stofke schoon vind ...
Maar ik beloof dat ik er zeker nog meer maak... !!!

deze blijft dus hier.
Onderste stukje stof is een stukje van een floeren broek van de dochter die kapot was
Bovenste stofje is van hier

9 opmerkingen:

  1. Wat goed dat het goed gaat met Flore nu! Een mama maakt zich toch altijd snel zorgen, dat leer je nu eenmaal nooit af zelfs niet als ze het huis uit zijn, dat stopt nooit!
    Je zakjes zijn superleuk, is daar ergens een patroon van te vinden? Daar wil ik me ook wel eens aan wagen misschien.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super om te horen! Die zakjes zijn prachtig. Ik moet weer eens dringend achter de naaimachine kruipen. Al veel te lang geleden dat ik nog iets maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hé die tasjes. Ik had hetzelfde idee als jij om deze te maken voor de Kerstswap+ . Dat kon je al lezen en zien op mijn blog. Omdat ze zo succesvol zijn bij mijn eigen kinderen wil ik er andere kinderen ook mee plezieren.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. T Is bij u denk ik dat ik las dat je kids het zo toffe zakjes vond... en eigenlijk zijn ze nog rapper helemaal af dan gewone knikkerzakjes.
      Laat maar komen!!!

      Verwijderen
  4. Ik weet niet waarom maar je laatste logje over de swap+ kadootjes bij veerle kan ik niet bekijken, mijn computer flipt dan en sluit het internet af... en alleen bij dat logje... rare dinges...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ???? Ik had ook wel problemen om de foto's te verkleinen...??? Weet ook niet hoe dat komt!!!

      Verwijderen
  5. Wat fijn dat het met Flore goed gaat! En wat heb je weer een mooie zakjes gemaakt! Die stofjes zijn zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen