zondag 18 november 2012

en.... mijn buit

ribvloerke voor mijn mama, assortie met kousen die ze me meegaf en die hier onder op de foto liggen en nu hopen dat ze het een schoontje vindt

2 stofkes, bovenste tricot, onderste broekenstof alletwee maar 2 €/m

toile ciree : hartjes voor zakje voor Flore en sprookjes om dat ik het een schitterend stofke vond. t Was het eerste dat we kochten en van dat schitterende was het al het laatste wat op de tafel lag!!! rond 10u30!!!

knuffelfleece voor 6€/m
 
2 jongensstofkes, maar er is iets mis met de foto

8 opmerkingen:

  1. Wow, maren, jij hebt echt je best wel gedaan. Spijtig dat ik je niet gezien heb, ben ook geweest namiddag, maar mijn buit moet nog op de blog komen straks of morgen...
    En nu aan de slag op de naaimachine!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Rita ,

      Ik ben in de voormiddag geweest, Ik was tegen kwart voot twaalf terug thuis
      Maren

      Verwijderen
  2. Hallo,

    Mooie buit. Ik was er ook op het stoffenspektakel. Mijn foto's volgen van de week nog, neem dan gerust een kijkje op mijn blogspot.
    Het was er verschrikkelijk druk hé. Maar ja het is dan ook Het evenement waar je mooie betaalbare stoffen vindt.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou je blog in het oog... ik vind het altijd zo spannend, niet alleen wat ik zelf ging vinden. Maar ik ben ook altijd curieus wat een ander daar gevonden heeft dat ik niet gezien heb ;)

      Verwijderen
  3. o o o, ben helemaal weg van den toile cirée seg, zo schoon!
    & knuffelfleece? zaaalig!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat was iets dat op mijn lijstje stond voor mee te brengen. Ge vindt dat precies zo moeilijk op websites aan een redelijke prijs.

      Verwijderen
  4. mooie buit! Die busjes heb ik in Mechelen in het groen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een fijne buit! Die knuffelfleece is leuk, zeker de uiltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen