vrijdag 30 november 2012

Wat is het nu geworden???

Ik sta nog altijd in Kerstswapplus-modus... en dat zal nog even duren ook.
Ondertussen ga ik ook wel al werken aan de kadootjes voor mijn swappartner...


Die lapjes van in de week zijn omgetoverd in leuke....

groene busjes stof: Hotstof
grijze busjesstof: stoffenspektakel 11/2012

'Zo geknipt' zakjes... het in elkaar naaien ging gisterenavond niet van een leien dakje. Ik was er blijkbaar niet helemaal bij met mijn gedachten...
Bij de eerste vergat ik voor het keren door het keren door het keergat,
 3 spelden aan de binnenkant eruit te halen. 
Het keergat was toegenaaid voor ik het merkte, ... dat zakje werd dus nog even geopereerd...
Het volgende zakje: daar vergat ik een litsje bij in te naaien... dat heb ik maar zo gelaten
Bij zakje drie lette ik extra goed op wat ik deed en daar ging niks verkeerd!!!

Ik ga gewoon nog even door met kadootjes maken voor de swap, ik heb ook nog wat wol gekocht voor nog een paar colsjaals.


In de brievenbus zat ook weer een leukgevulde enveloppe van Alieke
Kijk even naar de details!!!

een leuke potlodenrol

en dat extra vakje voor wasco's is echt een geweldig ideetje!!!!
teller voor de kerstswapplus komt op 65

Alieke, ook jij heel hard bedankt voor je bijdrage aan onze plus!!!!



3 opmerkingen:

  1. O wat herkenbaar je verhaal..dat freubelen gaat hier tegenwoordig ook wel wat mis..behalve haken..hoef ik met mijn gedachten niet bij te zijn;)
    Dapper project van jullie hoor, petje af!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat extra zakje voor wasco's is inderdaad een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zo geknipt ritstasjes blijven leuk. Je kan er zo'n leuke combi's mee maken van stofjes dat het toch telkens anders oogt.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen