zaterdag 17 november 2012

Lapswap van Kris en nog een pluske

Eergisteren kwam de lapswap van Kris toe...
Ik had er al enkele dagen naar uitgekeken, want ik zag de blogberichten 1 voor 1 verschijnen bij andere deelnemers van de lapswap... Maar als Belgje moest je wat langer geduld hebben want de lapjes kwamen helemaal vanuit Nederland.

Deze lapjes kreeg ik in mijn enveloppe

Eentje Van 'Ikke is mooi': Het zwarte stenzo lapje

Het gestreepte lapje van Annie Aarmink (zonder blog)

Het blauwe met tekening komt van inrustigvaarwater.blogspot.com, hierbij zat een zakje met bijpassende lintjes. Flore heeft al laten weten dat ze daar een knikkerzakje uit wil... dus dit lapje heeft zijn bestemming al gevonden of toch gedeeltelijk...

En het geruite lapje komt van bij Lifestyle by Marion. En als ik mij niet vergis kreeg zij ook een lapje van mij :)


Verder maakte ik eergisterenavond nog een Plus kadooke voor onze kerstswap
Een lapje dat ik kocht toen onze oudste nog baby was, dikke 10 jaar geleden. Ik maakte er toen een babybroekje van... de restjes verdwenen in de kast.


Nog zo een babymutske als in vorige blog, mijn modellen zijn hier allemaal te groot voor ...
Patroon heb ik in het verleden nog gebruikt

Dees mutske brengt de teller van mijn UWYH op 40 en om dat te vieren mag ik met Flore morgen naar het stoffenstektakel, daarna ga ik weer mijn best doen om toch nog een tijdje geen impulsieve aankopen te doen op stoffengebied. Ik heb hier ook nog wel een bon liggen van het wolwinkeltje in Leuven en ook nog een bon van Bambiblauw... maar die ga ik 'sparen'  ten vroegste januari.


7 opmerkingen:

  1. Leuk dat we nu een lapje van elkaar hebben, veel creatief plezier ermee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof mutsje Maren! Echt geslaagd :-)
    Geniet van het stoffenspektakel, ik durf niet te gaan, heb nog dozen vol stof... maar ga dit weekend een handtas maken.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verrassende stofjes! Leuk hoedje voor de +!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je een stofje van mij hebt ontvangen, maak er maar wat leuks van!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne stofjes :-) Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken! En wat een lief mutsje zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen