donderdag 22 november 2012

pakje bij de post!!

Ik zat een half uurtje geleden nog met de kinderen aan de ontbijttafel, allemaal nog in pyama want de kinderen hebben een schoolvrije dag vandaag.

Ineens wordt er heel hard op ons raam geklopt vanvoor. Ik snel naar de voordeur .... (Wij hebben geen voordeurbel en mensen die ons al een beetje kennen weten ook dat we het geklop op de deur niet altijd horen).

De postbode stond voor de deur met een pakje. Ik had nog niet ontbeten maar ik kon mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden...:
Wie had wat voor moois gemaakt voor de Plus van de Kerstswap????

De foto nemen werd een beetje moeilijker gemaakt door het blinkende papier...maar t Is toch gelukt:

Het pakje kwam van Sofie van Fie haakt:
Een superschattig setje voor een jongetje van 2.5jaar: gehaakte muts met klep en gehaakte sjaal
Een superschattig setje voor een meisje van 2.5jaar: gehaakte muts met mooie bloem en gehaakte sjaal

Heel hard bedankt voor de bijdrage aan onze plus!! En ook bedankt voor je lieve kaartje!!

Super schoon!!! Weer een pareltje en weer 2 kindjes die blij zullen zijn!!!
Wat gaan wij een goed gevoel hebben met Kerstmis als we denken aan de kindjes die blij worden die dag!!!


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke pakketjes! Daar gaan 2 kindjes zeker heel blij (en lekker warm) mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, de pakjes zullen stilaan gaan binnenkomen. Het mijne is ook al klaar, alleen nog op de post doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super bedankt seg!!!
    super spannend, moet k ook s doen eigenlijk, hier ne post van maken!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof als je 's morgens al zo'n pakje krijgt met van die leuke cadeautjes om een kind blij te maken :). Je kan je teller weer aanpassen Maren!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is al gebeurd Rita, vlak na ik het berichtje schreef!!!

      Verwijderen
  5. zo mooi! is het trouwens de bedoeling dat we onze cadeautjes al inpakken (met vermelding voor welke "categorie" of zorgen jullie daar voor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag ze al inpakken maar moet niet!!! Als je wel al inpakt zowel geslacht als leeftijdscategorie vermelden ... Maar alles wat hier niet verpakt toekomt verpak ik nog

      Verwijderen
  6. Fijn toch al die mensen die bezig zijn! Ik haak naarstig verder! Maaaaarrrr.... ik had vandaag ooooook een pakje in mijn bus! En ik ben er super super super blij mee! Heb hem al heel de dag gedragen! Héééél erg bedankt Maren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allee t is aangekomen deze keer!!! Ik ben blij dat ge der blij mee zijt!!!
      Groetjes
      Maren

      Verwijderen
  7. Waaaaw, weet je dat ik het bericht hier nu pas lees... Door de wat vreemde week kwam ik nog niet op je blog! Mijn man is komen kijken en zag me blinken achter (of is het voor) de pc!
    SUPER, hé!
    Ik vind het een heel prachtig gebaar en zeker voor die kinderen ;-)
    GRAAG GEDAAN x x x

    BeantwoordenVerwijderen