vrijdag 23 november 2012

Kerstswap plus en WIP is gedaan of ongoing...

t Is maar hoe ge het bekijkt!!!

Maar eerst de kerstswapplus update....

Vandaag stak de breivenbus propvol en het was duidelijk dat de posbode het afgeleverd wou hebben...
Onderin zat de streekkrant, De bond en reklamefolders en ergens daar tussen ook nog 2 verkreukelde enveloppen.
Bovenop lag weer een dikke enveloppe... Deze keer eentje van Eva.
Ze blogde er zelf al over hier en haar foto's zijn mooier dan de mijne, dus ga zeker eens op haar blog kijken!!!
lekker stoere potlodenrol en spy-zakje!!!


Echt weer super mooie dingen... hartelijk dank, Eva!!!
Gisteren vond ik hier en daar nog tijd om ook nog een beetje aan de Plus te werken.
Het boek waar ik de inspiratie uit haalde lag al klaar van met mijn verjaardag, maar ik had er tot nu toe nog niks mee gedaan...
Er staan nochthans nog een paar leuke projectjes in die ik zeker ook nog wil doen, maar alles wat niet met de plus te maken heeft wordt een beetje uitegsteld tot na onze deadline, ...
Gisteren werden het deze zakjes ...


 Ik ben nog altijd bezig met de stapel oude kapotte jeansbroeken van manlief te verwerken in allerlei projectjes... daar zit toch veel stof aan!!!! hihi
Er liggen nog 2 zakjes klaar om in elkaar genaaid te worden, daar moest ik nog voering voor vinden tussen mijn stapel stoffen.
UWYH 43 en 44 zijn een feit. Ik heb me voorgenomen om nog even van mijn stapeltje van het stoffenstektakel af te blijven en nog wat verder te doen met UWYH

En dan ons WIP project zolder... De vloer is af!!!
 Terwijl de ene hoek van de zolder nog droogt, dragen Wannes en vriendje al dingen aan voor de inrichting... Ik denk dat dees een leeshoek wordt...
Nu kan manlief aan de elektriciteit beginnen...

7 opmerkingen:

  1. Oh, ook weer hele leuke dingetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahja, daarvoor kan je ook oude jeansbroeken gebruiken, nog niet aan gedacht.
    Die jongens hebben zich daar al goed geïnstalleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maren,
    Wat ben je goed bezig!
    Zo'n enorm zolderproject en dan ook nog allemaal leuke dingen maken voor de swap.
    Leuke dingen zijn er al binnen gekomen. Ik krijg eigenlijk zin om ook nog iets te maken. Zal eens zien of dat gaat lukken tussen alle drukte hier door.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. t Zou natuurlijk tof zijn moest ge ook iets maken, maar ik zou het wel verstaan moest je het te druk hebben met je verhuis...!!!

      Groetjes
      Maren

      Verwijderen
  4. Die zolder wordt de max, ik ben fan van de kleurkeuze! En tof al die pakjes voor PLUS!! Goe bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo blij dat mijn pakske heelhuids aangekomen is, en dan nog wel op één dag!! Ik moet terug vertrouwen krijgen in de Belgische post, denk ik :-)) En je zakjes uit Zo Geknipt zijn echt mooi, die maak ik binnenkort ook eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij hebben een soortgelijke zolder die ik ook onderhanden wil nemen. Wat hebben jullie gebruikt voor de vloer?

    BeantwoordenVerwijderen