dinsdag 20 november 2012

overhandigen van de kerstswap plus kadootjes en een paar andere dingskes

De afspraak voor het afgeven van de Kerstswapplus kadootjes is gemaakt.
Dit zal gebeuren op de 13e december om 14u!!!!

Dat is voor de datum waar tot nu toe sprake van was! Dus stuur die kadootjes op tijd op!!!

Verder heb ik nog wat verder gedaan aan de zolder...
Dit stukje waar tot nu toe alle rommel stond, moest nog helemaal gedaan worden...
Vandaag heb ik gestofzuigd, met natte dweil gekuist, laten drogen en geprimed... nu ziet het dus wit!
 
Gisteren zat er een enveloppe in de brievenbus met daarop een stempel die ik maar al te goed kende...

Die maakte ik onlangs voor de juf van Wannes van vorig jaar. Op het einde van het schooljaar vorig jaar gaf ik haar een bon voor een stempel die ze kon gebruiken voor een juf-stempel of voor een naamstempel voor de baby (die toen nog in haar buik zat). Ze koos dus voor het tweede...
Nu gebruikte ze de stempel voor de bedank-kaartjes ;o)

Voor de rest ben ik bezig met de swapkadootjes... maar die mogen nog niet gepubliceerd worden natuurlijk!!!

4 opmerkingen:

  1. O jammer dat je verder niks kan laten zien...hier ook niks te publiceren;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi dat ziet er wel een beetje gek uit, de vloer zo met het ongeschilderde stuk. Maar het wordt vast prachtig! En wat lief zo'n bedankkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zolder komt goed, dat zie ik zo Maren, langzaam maar zeker haal je het eindpunt wel, nog even doorzetten... De cadeautjes zullen begin december bij je binnen gebracht worden.
    Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ondertussen ziet dat stukje zolder groen; nu nog 3 lagen vernis (waarvan ik er 2 morgen wil van zetten) en de vloer is klaar....

      Verwijderen