maandag 26 november 2012

Verandering van spijs, doet eten....

en daarom ging ik aan de haak...

Met wat schone kleurkes wol uit de wibra.
Ik haakte met haaknaald nummer 7 en gebruikte een dubbele draad die normaal met naald 3.5-4 zou gebreeën of gehaakt worden.

Met 2 bollen wol maakte ik 2 colsjaals... en omdat het ook koud wordt voor de vogelkes dezer dagen, mochten ze hun effkens warmen. Teller komt op 57
 
 
een tijdje geleden vond ik ook nog 2 dingen die ik ooit maakte (eigenlijk voor de eigen kinders), maar ofwel bleef het nog niet helemaal af liggen ofwel wou kindlief het niet aan doen.
Deze 2 onderste had ik al mee opgenomen in de telling van de kadookes.


babymutske

4 opmerkingen:

  1. Hele toffe kleurtjes uit de Wibra Maren, de kinderen zullen de colsjaals zeker hip vinden :)
    Morgen haal ik de muizen op (ze eten teveel bij mich) en als ik dan van iedereen alles binnen heb, spreken we af!
    De teller zal nog stijgen, ik ga voor 40 stuks!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe schattig die sjaaltjes voor de vogeltjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, wat een hippe vogels in jullie tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke vogels! bekend voorkomende collen..ik krijg hier de bestellingen al binnen;)

    BeantwoordenVerwijderen