vrijdag 9 november 2012

beetje vanalles...

Ik moet de kerk hier in het midden houden...

Dus werden er deze week cakejes gebakken voor de jongens.
Ze wouden eigenlijk echt cupcakes versieren. Maar omdat Flore dat niet mag (pure suiker) en omdat ze dat eigenlijk juist geweldig vond vlak voor we ontdekten dat ze diabetes heeft, heb ik besloten het de jongens ook niet meer te laten doen....

Maar de cakejes waren heerlijk!!!!

 
En toen de oven dan toch warm was werden er weer even wasco'tjes hersmolten tot berenwasco'tjes
 

 
Flore had een toffe gezellige knutsel bij van in school!!
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. ha, die beertjes ... & nog veel "dampen" gehad in huis ;-)
    zo knus da lichtje!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de dampen niet echt. Ik ben erbij gebleven deze keer... en ik heb alles buiten op de terrastafel laten afkoelen!!!
      Groetjes
      Maren

      Verwijderen
  2. Wat een bedrijvigheid! En wat een supergezellig lampje van Flore, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmm ze zien er weer lekker uit!
    Die wascos zag ik nog al eens ergens, is wel een leuk idee om eens te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkere cakejes zo te zien, je krijgt er goesting in! Waar haal je altijd nog de energie om al die dingen te doen? En een heel mooi lampje van Flore, dat heeft ze echt prachtig gedaan ;-)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen