zaterdag 24 november 2012

Nog PLUSkes die al aankwamen bij Veerle



Katja van @Yane blogde hier over haar kunstwerkjes die ze maakte voor de PLUS

 
Wendy stuurde deze mooie schatten op: en blogde er hier al over

 
 
Brigitte maakte dan weer deze pareltjes en blogde er hier over
 
 

Marina van mamarina blogde hier over een BV huwelijk
Ze stuurde 2 vosjes op reis met nog een helehoop bagage, pakes voor de familie (waar ik geen foto van heb)


Dames heel hard bedankt voor jullie bijdrage,...
Hierdoor komt de teller op.... 55

7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja, hé! ik ben het hier juist aan mijne wederhelft aan het vertellen hoe TOF dat wel is dat 'totaal vreemde mensen' zo'n GOED hart hebben ;-)
      Ik krijg er een warm gevoel vanbinnen van
      Groetjes Sofie

      Verwijderen
    2. Sofie, voor t geval ge het nog niet wist: ge zijt eentje van die mensen met dat goed hart hee!
      Merci

      Verwijderen
  2. Wat een toffe dingen die er allemaal gemaakt worden! Jullie zullen nog een doel bij moeten zoeken denk ik :) want ik ga meer dan 40 stuks binnenbrengen...
    Leve de bloggers!

    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat gaat al heel goed. Ik zal mij moeten haasten om ze (tasjes die ik maakte) op de post te doen. :-)

    Lieve groetjes,

    CretivEls

    BeantwoordenVerwijderen