dinsdag 13 november 2012

Handen van doen

 Zaterdag kan je mij hier vinden...

samen met 2 andere sToffen madammen...

De vlaggenlijntjes van de hemdjes gaan eerst gebruikt worden voor ons standje te versieren alvorens ze als kado zullen dienen.

Klimaathappening

de Bib Leuven
zaterdag 17 november 2012, 14.00 uur tot 17.00 uur
Tweebronnen
gratis
overthetop
de Bib Leuven
Een gezonde mix van informatieve momenten en workshops rond klimaat en duurzaamheid. Om daarna zelf aan de slag te gaan!

Handen van Doen markt Workshops van Transitie Leuven rond kleding maken, champignons kweken, creatief omgaan met restjes, wol spinnen, …
Je leert verloren praktische vaardigheden opnieuw aan en werkt zo mee aan een samenleving die minder afhankelijk is van fossiele brandstoffen en de lokale veerkracht opbouwt.

• Doorlopend van 14.00 uur tot 17.00 uur

3 opmerkingen:

  1. Oh damn, jammer dat we zondag al plannen hebben. Want anders had ik dit zeker gecombineerd met familiebezoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Maren!

    Bedankt voor je super toepasselijke stofje voor mij via de lapswap! Ga je volgen!
    Lfs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je met een kraampje gaat staan. Veel plezier en succes gewenst.
    Ik hoop dat je het niet erg vindt dat je gewonnen give-away nog even op zich laat wachten. Maar hij staat voor je gereserveerd hoor! Ik vond het zo leuk dat jij wist dat hij van Ikea was. Ik had dat niet gezien.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen