woensdag 28 november 2012

de stofkes zijn er !!

Een nieuwe webshop gevonden: hotstof
De hele maand november nog 10% korting... t Is maar dat ge het weet!

Ik bestelde er maandagnamiddag 2 stofkes en 2 lintjes...
Ne mens is toch iets raar (of ik toch)... de bestelling was ik nog aan het plaatsen en ik werd al ongeduldig wanneer die stofkes nu eindelijk hier zouden zijn.

Ik heb niet lang moeten wachten... 1.5 dag later waren ze hier en kon ik ze vastpakken!!

 Ik heb blijkbaar een zwak voor de stofkes van David Walker (zoals dat met de eekhoorntjes). Als ik miljonair was dan had ik ze zeker allemaal in huis...

De enveloppe was nog geen 10 minuten open en ik ben in 1 van de stofjes ook gelijk beginnen knippen:
groene buskes: hotstof
grijze buskes stof: stoffenspektakel 11/2012

13 opmerkingen:

  1. Een super tip ik ga meteen wat stof bestellen, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stofjes! Ben wel benieuwd wat je er mee gaat maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow... die eekhoorntjes ! Ik ga ook eens kijken daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kende ik ook nog niet!Bedankt!
    In het linkse stofje heeft Yane een rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och schoon stofkes! En wat gaat ge ermee maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf die stofjes! Dank voor de website tip; zalig dat de bestelling zo snel binnen is; ben ook erg benieuwd wat je ervan maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die eekhoornstof is echt de max!!! Nu nog een naaimachien vragen voor mijn kerst aan de mama ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige stofjes Maren, mijn schoondochter had me al attent gemaakt op de website, ze moest meteen aan mij denken (?). Heel verleidelijk alweer!
    Veel plezier met je stofjes ben benieuwd wat je ermee zal maken.

    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op zo'n mooie stofjes zou ik ook niet kunnen wachten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super, die stofjes. Ik heb die groene busjesstof ook. Ben benieuwd wat dat gaat worden.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  11. k ga s piepen want heb zo t idee dat de leuke nieuwe printjes in stoffenland stil gevallen zijn!
    die groen buskes heb k ook ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen