woensdag 14 november 2012

2 dikke enveloppen in de bus...

Vandaag vond ik 2 dikke enveloppen in de bus... Blogpost dus!!!!


In de eerste die ik open deed, zat de Pay it forward die ik kreeg van Maaks-Els
Dank u Els voor de mooie knoopjes, de zalig riekende franse zeep en het lekker riekende lavendelhartje.

In de tweede zaten 2 hele leuke zakjes die Wilma van 'ikke is mooi' maakte voor de Plus van onze kerstswapplus. Flore (en ikzelf ook) vindt ze geweldig!!! En Wilma bedankt voor je bijdrage aan de plus en voor je lieve kaartje
 

Gisteren bij de stoffen madammen maakte ik uit 2 oude baby t-shirtjes een leuk omkeerbaar baby mutsje. (UWYH 39)
Ferre speelde model, maar eigenlijk is het mutsje al lang te klein... hihi
 
Dankzij Wilma en dees mutske dat ik kombineer met gebreide babysloefkes dat ik zelf kreeg toen de kinderen nog klein waren (maar super weinig gebruikt zijn) komt de teller van de kadootjes op 23

12 opmerkingen:

  1. Tof zo een pakje krijgen waarvan je dan denkt, o juist die Pif, en dan dat snel open maken en blij zijn!
    En joepie voor de teller omdat hij lekker plus gaat (ik heb momenteel 5 stuks klaar voor verzending, maar ik ga nog wat wachten want mijn vosje heeft plannen, ze wil trouwen en wie weet komen er dan nog pakjes van, ik heb nog tijd, zo een vossenbevalling duurt niet lang :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tasjes inderdaad! en leuke pif dat je kreeg!
    Ook die mutsjes zijn heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig, zijn ze aangekomen, ben blij dat ze in de smaak vallen, dan zal het kindje wat het tasje krijgt het vast ook leuk vinden.
    Hopelijk stroomt je brievenbus nu snel vol met leuke cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb jij even geluk! 2 enveloppen in 1 keer! Een leuk cadeautje en 2 leuke tasjes, je gaat er op vooruit. En wat een leuk mutsje dat je maakte uit t-shirtjes, je bent echt wel creatief Maren, het is echt tof!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hah grappig..die PIF heb ik hier ook ontvangen, hartstikke leuk!
    Leuke tasjes ook..daar gaan zeker kindjes blij van worden..stimulerend hoor! Hier ook lekker bezig voor de + (en de rest;))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, leuk, leuk om zulke post te ontvangen :) Ik had gisteren de lapswap envelop van Kris met daarin een lapje van jou. Bedankt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, je hebt het ontvangen!! Graag gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk hè om post te krijgen!! En dan nog zulke post ook!! Leuk!!

    Groetjes Judith

    Neem je ook is een kijkje op mijn blog?
    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen