zaterdag 10 november 2012

WIP recyclage update en donkere tocht....

Niet iedereen heeft jongensstofkes in huis... of misschien toch wel!!!

Trek de kast van uw man eens open.... zie hangt daar niet een hemd dat hij al in een eeuwigheid niet meer aangedaan heeft. En daar dat hemd... dat hij gekocht heeft, maar uiteindelijk toch niet helemaal was zoals hij dacht....
Of doe de jongenskast eens open... hemdjes die te klein zijn....

Dit maakte ik met de grote lappen van de jongenshemden... niet van alles:  ik heb nog hele stukken over waar nog andere dingen uit gemaakt gaan worden.



Ik heb nog genoeg vlagjes om een tweede vlaggenlijntje te maken...

Dit was mijn UWYH nummerke 37



Vorige week waren we met een hele bende naar Het Vinne in Zoutleeuw.
Het was donkere tocht, een wandeling in het donker (ah ja!!) en daar werden op verschillende punten tijdens de wandeling verhalen verteld...

Heel tof!!! Ik deed overlaatst het zelfde al eens in Kessel-lo met Flore en Ferre. Wannes en manlief waren naar de voetbaltraining toen!
Maar nu waren ze er wel bij en manlief is hier de landschapsfotograaf (of toch meestal)
Ook nu deed hij zijn best.... en speelde daarna ook nog een beetje op de computer....

 
Ah ja en een vuurspektakel was er ook...
 


 



 




 
 



7 opmerkingen:

  1. Wat leuk die slinger!!!

    Gr. Linda(www.creasnuf.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In Kessel-Lo zijn wij er ook elk jaar bij. Leuk eh!
    En mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof die vlaggeskes!
    enne ja, die kast komt me bekend voor ;-)
    mooi, vuur bij nacht!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe vlaggetjes Maren, waar haal jij toch altijd die inspiratie? En hoe slim om oude hemden te hergebruiken! Hoe wist jij dat van het vinne? ik woon daar zo kortbij en wist het niet! Ziet er leuk uit en bijzonder mooie foto's.
    Liefs, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We waren overlaatst (4 of 5 weken geleden) met diezelfde groep daar naar de speeltuin en toen zagen we donkere tocht op hun digitaal uithangbord....

      Verwijderen
  5. Perfecte stofjes voor zo'n vlaggenlijn. Helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen