woensdag 28 november 2012

Nog pluskes die toegekomen zijn bij mimi

en echt weer hele schone dingen...

Tine van Start en Stik stuurde deze supermooie potloodrol en ze blogde er hier zelf al over

 


En ook Sarah van 'een huis in de straat' deed haar pakjes op de post en schreef er hier een toffe blog over
 
 
 
De foto's heb ik van hun blog gehaald, maar ga zeker eens bij hun kijken!!!
 

En van ons nen hele dikke gemeende merci!!

en die dikke merci is voor iedereen die al iets opstuurde of nog van plan is van iets op te sturen.
 
Het gaat de goede richting uit met het aantal kadootjes, maar voor die teller hier op 181 zijn we er nog niet...

7 opmerkingen:

  1. Heel mooie dingen alweer! Langzaam maar zeker zullen jullie je aantal wel halen. Volgende week komt er ineens een groot aantal bij jullie teller als ik langskom, dus nog even geduld.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het wel Rita, maar als ik die van jullie er nu bij tel zitten we aan een honderdtal, dus dan moeten we er nog 80....
      Ik blijf het toch spannend vinden!!!
      Maren

      Verwijderen
  2. Maandag verstuur ik de mijne, dat zullen er 5 zijn.

    BeantwoordenVerwijderen