zondag 2 september 2012

UWYH

Wat zegt ge? 

Ik hoor het u denken, tenminste die die deze afkorting nog niet zijn tegengekomen!!!

Ik was juist aan het denken om eens een tijd, laat ons zeggen tot ik op een stoffenspektakel geraak in oktober of november, enkel vanalles te gebruiken wat ik hier al heb liggen. Want die stoffenkast puilt uit, om eerlijk te zijn gaat het er zelfs allemaal niet meer in. De restjes die je op vele webshops vindt tegenwoordig hebben mij niet geholpen om mij in te houden. Ook tafelzeil heb ik  nu in geuren en kleuren. Ritsen en knopen daar is hier ook geen gebrek aan.

Overlaatst had ik in de PIF (Pay it forward) van *mimi's* een patroon voor een tas gekregen. Dat ging mijn eerste UWYH (Use what you have) -projectje worden. Ik moet toegeven dat ik de werkbeschrijving nog niet had doorgelezen... Dus ik haal een gordijn uit de kast dat ik midden van de solden in de hema had gekocht, kopieer het patroon en teken wat bij, zodat ik het origineel patroon kan behouden. Ik begin te lezen en ik lees dat ik vliezeline en van dat extra gewatteerde nodig heb....Heb ik dus niet!!!
En ik heb nog een patroon liggen van een klein zakje, waarvoor ik ook van dat gewatteerde nodig heb... Dus laat ons zeggen dat ik nu alleen een hele tijd stoffen, knopen en ritsen ga gebruiken die ik in mijn kasten heb liggen, maar dat ik wel nog wat van dat gewatteerde mag gaan kopen van mezelf...

Nu even dan toch nog iets anders dat ik kan knippen zoeken en dat dus mijn eerste officiële UWYH projectje wordt!!!

2 opmerkingen:

  1. ocharme, hebt ge gene "opstrijkbare wattine"???
    wat een probleem zeg, k moet zeggen dat dat verslavend werkt, alles wordt er lekker zacht van ;-)
    veel succes, van mij moogt ge da aanschaffen zenne, k zal s uitkijken volgend weekend op t stoffenspektakel of het daar goedkoper s dan de Veritas!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. merci mimi!!! Dat is lief dat ik da mag van u!!! haha
      Moet een paar dagen weg voor het werk!!! Moet eerste dag van eerste leerjaar missen van de jongste!!! Maar ik denk volgend weekend tot in de veritas te gaan...
      liefs, Maren xxx

      Verwijderen