zaterdag 29 september 2012

Het plan was....

Het plan was dat ik deze namiddag kinderloos ging zijn en dat ik daar dik van ging profiteren om nog eens ongestoord achter mijn naaimachine te zitten en eens in ene keer zou afwerken... van knippen tot af zijn!

Het plan was schoon, maar er kwam natuurlijk het een en ander tussen. Aan de produktie van vandaag (en gisterenavond) is het niet echt te merken... maar het zou gewoon nog eens heel leuk zijn moest dat nu nog ne keer lukken. Volgende keer dan maar weer!!!

Dus tussen de bedrijven door ontstonden UWYH 8,9,10



Het portemoneeke maakte ik uit de restjes die ik over had van het zakdoekenhoesje. De rits kocht ik voor 10 cent op een rommelmarkt deze zomer.
Pennenzak en toilettasje naar een gewoon patroontje dat ik op papier zette, het meest standaard patroontje!!!

Stoffen: buitenstof: tafelzeil van bij hiptafelzeil.nl
            binnenstof: rood katoentje Ikea

UWYH 11 is ook al af maar ondertussen is het te donker om foto's te nemen.

1 opmerking:

  1. heel herkenbaar ... meestal of k durf zelfs te zeggen meestal altijd hangen die bengeltjes hier rond, heel leuk allemaal zenne, maar t zou wel s fijn zijn om ze op een ander te kunne sturen, en als dat dan s lukt, besluiten ze dan toch maar de laatste moment thuis te blijven, conclusie: t s hier veel te goed thuis ;-)
    maar goe gewerkt Maren, knap!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen