maandag 17 september 2012

onderwaterklasje en UWYH2

Onze Ferre zit nu in het 1e leerjaar bij Juf Kizzy in het onderwater-klasje. Het klasje is versierd met visjes en nog andere onder water beestjes.

Toen ik wist dat hij in het onder-waterklasje terecht kwam, begon het eigenlijk al direkt te kriebelen...

Inspiratie haalde ik hier:

Een T-shirtje dat ik 2 jaar geleden kocht voor Ferre en dat hij al veel heeft gedragen als het mooi weer was.
Ik vind dat zo schattige viskes.

Dit was mijn inspiratie voor mijn 2de UWYH. Deze keer dus niet met stof, maar met gommekes en houten blokjes

De Prima stempel is voor de juf van het onderwaterklasje, de Sam-stempel voor Sam die wel een opkikkertje kon gebruiken na vorige week.

Boekje had ik al liggen, maar ik had gehoopt dat de naam wat donkerder ging zijn.
Gebruikt stofje: Fabric city ongeveer een jaar geleden


En dan was er nog een klein jongetje dat dan toch ook zo ne vissen-stempel wou met zijn naam erbij! ;o))

Van t weekend kreeg ik de vraag of mijn handtas van Desiguel was ;o). Waar ne mens toch blij van kan worden!!!!

En nu begin ik op mijn gemakske ( ik heb mezelf een dagje verlof kado gedaan vandaag), met een tas koffie erbij, aan UWYH 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten