zondag 9 september 2012

Handmade In Belgium

Een gevuld dagje vandaag.

Deze voormiddag maakte ik tomatensaus voor op onze zelfgemaakte pizza's... in het groot wel te verstaan.

Deze middag bij de schoonouders gaan eten en daarna reden we verder naar Genk. Ik was wel nieuwsgierig wat ik allemaal te zien zou krijgen.
We hadden een fototoestel mee, maar dat besloot nog voor we sfeerfoto's van de kramen konden nemen, dat zijn batterij leeg was.






Vicarno's mama stond er ook en daar deed ik een leuke babbel , kocht er een leuke broche (mijn enige aankoop van vandaag trouwens.) Ik probeerde nog om een foto te maken van een sjaal die ze juist af had, maar nog niet geblogd was. Maar de batterij zag het niet meer zitten.

Wauw, als je zelf kan naaien zijn de prijzen toch wel aanzienlijk...
Natuurlijk gaf ik mijn ogen goed de kost, aan de kramen met stof (maar UWYH-gewijs heb ik daar geen centjes aan uitgegeven). En ook heb ik een paar leuke ideetjes gezien... een zakdoekzakje dat je eigenlijk ook wel voor je gsm zou kunnen gebruiken...moet ik zeker onthouden.

In de loop van de week had ik bedacht dat er geen betere manier zou zijn om met UWYH te starten, als eens mijn stoffen sorteren in mijn naaikamer. Ik ben al ver gevorderd en ik heb er ook een paar klaar liggen die ik wel met 1 van jullie wil ruilen, voor een leuk lapje of iets zelfgemaakt. 1 van de komende dagen probeer ik ze op foto te zetten en op te meten... dan zie je ze hier wel verschijnen.

Terwijl ik druk bezig was op mijn naaikamer, ... ontstond dit in de keuken.


We hadden nog enkele geinteresseerden...



oren omlaag... hij weet heel goed dat hij dit niet mag!!!


3 opmerkingen:

  1. mor seg, heel blogland zat in Genk zeker?
    zelf bolde k naar t stoffenspektakel ...
    & toen in ene keer waren ze al met 2 ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik probeer ook tegenwoordig met UWYH mijn kasten wat leger te krijgen (inderdaad gesorteerd op soort en seizoen, dat maakt het net wat makkelijker zoeken).

    Wat een schatjes zijn de poezen loerend op het lekkers, hahaha.

    Ik heb trouwens gelijk even gekeken of ik de Knippie, waar dat mooie jasje in staat, ergens kon vinden, zodat je die kan bestellen. Ik zag hem niet bij De patronenwinkel en ook niet bij Naaipatronen, maar wel op www.marktplaats.nl, advertentie nr. 590501434.

    Ik zag gelijk bij het bekijken van de cover dat ik niet volledig was qua nummer. Het is de Knippie 1 februari/maart 2012.

    De link lukt me niet om hier te plakken, die is mégagroot.

    Ik hoop dat het je lukt om het boekje te pakken te krijgen.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha dat ken ik maar heel goed! die katten toch...

    BeantwoordenVerwijderen