vrijdag 21 september 2012

UWYH 4 is een kadootje voor Vera

Vera is een geweldige bazin geweest voor mij gedurende de afgelopen 7 jaar. Ze zorgde ervoor dat haar team als een team werkt, dat iedereen zich goed voelde.
Dat wil niet zeggen dat er niet gewerkt moest worden of dat er geen drukke periodes waren, zodat we niet wisten waar we moesten beginnen. Als je even niet goed presteerde werd dat ook duidelijk gemaakt dat het zo niet kon...
En toch was ze een super baas, want zij respecteerde je als mens.
Vorige week zijn er een deel ontslagen gevallen en 1 of andere manager heeft beslist dat Vera daar bij was. Ons team lijkt wel onthoofd zoals een collega het zei. We zijn allemaal een beetje de weg kwijt nu.

Als ik zo iets te verwerken heb, dan vlucht ik in het maken van vanalles. Zo was mijn handtas vorige week ook in sneltempo klaar. En toen ik daar goede reacties kreeg, dacht ik: dan maak er nog eentje voor Vera.
Volgende week gaan we s middags samen eten met ons teampje.




Stofjes: buitenstof :echino
              binnenstof: een glad groen stofje dat van kleur heel goed past bij de groene details van de buitenstof
Patroon: mimi-handtas
Wie mij kent weet dat ik het niet zo heb voor gladde stoffen, een stof moet goed aanvoelen. De groene stof zou ik nooit zelf gekocht hebben omdat ze niet goed aanvoelt. Maar schoonzuslief had deze in de kast en die paste perfect bij een ander stofje dat ze mij eens meegaf.
Ik hoop dat Vera niet zo een afkeer heeft van gladde stoffen...???

Deze keer maakte ik de mimi-zak zonder opstrijkbare wattine, maar wel met meer binnenzakken en ik stikte de naden nog eens door voor de stevigheid. En aan de binnenkant maakte ik ook nog een lus om haar sleutels aan op te hangen.

4 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden. En wat een lief gebaar!
    Jammer dat je zo'n goede collega moet gaan missen. Het zijn nare tijden.
    Volgens mij is jouw blog uit mijn leeslijst verdwenen. Daar moet ik gauw even iets aan gaan doen. Dussss.... tot snel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maren
    Welkom op mijn blog en wat leuk dat je meedoet aan de give away,spannend he....
    Ik ga ook even bij rondkijken.
    We bloggen!!X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helaas zijn het soms de beste collega's die "moeten" gaan!
    wees blij dat je ze gekend hebt & mss in de toekomst nog mag tegenkomen!
    (hei tof nog zo'n tas, leuk gedaan meid!)
    geniet van jullie etentje!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. we hebben afgesproken om eens samen op weekend te gaan met ons ex-teamke... Nu alleen nog een datum vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen