zaterdag 15 september 2012

Stoffen opruim swap - deel 1

Nu ik mij stoffenkast eens kritisch bekeken heb, zijn daar ook een heel deel stoffen uitgekomen waarvan ik niet weet wat ik er mee moet.
Ze liggen allemaal al enkele jaren in de kast en ze blijven daar liggen... niet omdat ik ze niet mooi vind, maar echt gewoon omdat ik niet weet wat ik er van zal maken.

Je kan dan 2 dingen doen, allee drie eigenlijk.

1, weggeven aan iemand
2, naar het kringloopcenter brengen
3, swappen

Ik kies voor optie 3 .
Wil jij eentje van onderstaande stoffen ruilen voor iets zelfgemaakt of voor een lap stof waar jij niet meer weet wat er mee aan te vangen.... mail me dan op mail-adres

soort voile  120*135 cm wordt geswapt met Creatieve Zebra

lekker zacht winterstofje  50*150 cm
 De kleur is zoals de linkse foto, Het is een soort gemeleerde zachte tricot met haartjes (ik weet dat het nen andere naam heeft normaal, maar ik kom er niet op)


gebreide stof 150*270 cm wordt geswapt met Mieke

grof geweven katoen met borduursel   80*140 cm

katoen 120*140cm

elastische stof   50*160 cm

45 *150 cm

katoen 300*150cm

100* 150 cm (nog een IKEA stofke van voor de invoering van de euro)

 grijze katoen 45 * 140cm

voile 140* 160 cm- deze swapte ik met mijn mama ;o)

katoen  130*130cm

restjes nog wel goed voor klein rokje en meer, gladde stof
Ja er komen er dus nog, vandaar deel 1

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, dat doet deugd!

    BeantwoordenVerwijderen