vrijdag 31 augustus 2012

goede service is echt reklame

Ik wil eigenlijk stoeffen over 2 webshops...

De eerste is hiptafelzeil.nl
Vorige zondag kreeg ik de tip dat ik voor tafelzeil eens op die webshop moest kijken. Je kon daar ook staaltjes bestellen, werd mij verteld. Ook voor de staaltjes moet je 1 euro betalen en ik zag er geen afmetingen van. Maar je kan ook vanaf een halve meter tafelzeil bestellen en natuurlijk de restjes... heel interessant.
Dinsdag stuurde ik mijn bestelling door, woensdag betaalde ik en tada.... vrijdag vlak na de middag heb ik alles in handen!!!

restjes:

 Aan de meter gekocht

Dit wordt ons volgende tafellaken en stiekem hoop ik dat ik wat teveel besteld heb om er nog een kartonnen ton mee te bekleden en als ik maar juist genoeg heb moet ik wachten tot er al een klein stukje versleten is.
Juist voor wij op verlof vertrokken, was er een actie bij bambiblauw, waar ook weer veel restjes verkocht werden.
Als je hier dikwijls komt, heb je misschien al door dat ik een zwak heb voor de tricots van Bora illustraties.
Toen ik dit zag tussen de restjes bij bambiblauw:
moest ik het gewoon bestellen... die 2 katoentjes kon ik ook niet laten liggen. Maar probleem... 2 dagen later vertrokken we naar Frankrijk, en ik moest nog werken tot de avond voor vertrek... Na nen hele uitleg van mijne kant, was Liselot van Bambiblauw zo lief van het nog dezelfde avond langs te brengen bij de sToffen madammen.
Dus het moet gezegd worden, daar kan hiptafelzeil.nl zelfs niet aan tippen haha

Model Flore ging nog op de foto met haar rokje dat ze vandaag direkt heeft aangedaan. En naargelang de draai dat ge er aan geeft hebt ge eigenlijk al een ander rokske: kijk maar




 Deze avond is het opendeurdag in t school. Vorig jaar hadden we bij Flore in de klas een doos vitabis en een pakje druivensuiker voor als ze een hypo doet. Het zit ook wel altijd in haar heupzakje, maar als ge het vergeet aan te vullen,....
Dus wou ik ook dit jaar weer een kleine reserve in de klas. Vorig jaar had Flore een hoekje in de klas waar ze kon meten en spuiten en waar haar vitabis en druivensuiker lag, maar ik vond dat dat met wat meer stijl mocht en ik maakte haar deze namiddag nog een zakje voor haar reservevoorraad ergens te kunnen ophangen, dan neemt dat ook minder plaats in beslag.

Vandaag op controle geweest in gasthuisberg, bloedwaarde was OK en we moeten maar zo verder doen.

1 opmerking:

  1. chapeau voor jullie-zelf zeg: op korte tijd hebbe jullie heel wat bij geleerd & stillekes aan zal alles op zijn plooi komen!
    tof gemaakt Flore's tas, mss ook voor haarzelf beter als het allemaal discreet opgebergd zit & ze zelf toch weet dat al die spullen binnen handbereik zijn ... mama denkt aan alles ;-) Flore staat prachtig met haar rokske, knap ... & poes ook natuurlijk, heel belangrijk die niet te vergeten!
    nog een fijne zondag aan jullie allemaal, geniet van de laatste vakantiedag ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen