donderdag 13 september 2012

Wannes en zijn (soms ontembare) creativiteit

Toen ik de kinderen dinsdag op de opvang ging halen, kwam Wannes op me toegelopen.
Ze hadden een tekening die ze moesten afwerken voor punten (ik denk eerlijk gezegd nu dat hij dat mis verstaan heeft, maar allee...). Hij super blij... hij liet mij een blad zien dat in 16 of zo gevouwen was. Ik dacht toen al 'oei dat is die tekening toch niet'. Maar langs de andere kant had ik toen wel ergere dingen aan mijn hoofd en ging ik mijn hoofd een beetje afleiding gunnen op de sToffen madammen.
Zo zag ze eruit en hij heeft er nog met plezier aan verdergewerkt... hij vond dit een super-huiswerk!!!
Toen ik naar de sToffen madammen vertrokken was, heeft manlief met hand en tand zitten uitleggen dat hij er minder punten voor zou krijgen en dat hij toch echt een nieuwe moest maken. Het duurde lang en beroemde schilders werden erbijgehaald die hun doeken uit de kaders gesneden werden en die dan toch ook minder waard werden... Het duurde volgens manlief meer dan een half uur en verschillende schilders passeerden de revue, vooraleer Wannes wou toegeven en een nieuwe maakte. De tekening is nog niet opgehaald... vandaar dat ik denk dat hij iets mis verstaan heeft. Maar ondertussen had hij eindelijk een huiswerk dat spek naar zijne bek is!!!

Foto's van mijn nieuwe handtas:


buitenstof: ongeveer jaar geleden bij Bambiblauw gekocht
binnenstof: stoffenspektakel

En de vraag van vandaag: heeft een handtas ooit genoeg binnenzakken voor u?

5 opmerkingen:

  1. toffe tas hoemmelke! En je hebt gelijk: een tas heeft nooit genoeg zakken voor een vrouw om alle spulletjes in kwijt te geraken.
    groetjes rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw knap seg Maren!!!
    & da stofke s super schoon, een mooie tas om volgende seizoenen wa op te vrolijken!
    inderdaad: ge kunt nooit zakskes genoeg hebben ;-)
    liefs, mimi xxx
    (ge moogt best trots zijn op uw tas, laat ze maar jaloers zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh foei van mij om het Wannes zo over te slaan ;-)
      wat kan hij mooi tekenen, een echte kunstenaar, let maar op!

      Verwijderen
    2. Nog eens bedankt voor het patroon hee!!!

      Verwijderen
  3. Heel mooi! En inderdaad, hoe meer binnenzakken hoe beter...

    BeantwoordenVerwijderen