zaterdag 21 juli 2012

tomatensaus 2

Ik zat er al van de eerste keer mee in mijn hoofd, de eerste keer toen ik dit jaar tomatensaus maakte.
Vandaag rolden er weer 14 potten van de band...
Maar tomatensaus moet met stijl....
Dus zette ik mij met een gommetje een afgeprinte tekening en mijn gutskes aan de tafel. De potten nog aan het afkoelen....

De tomaten waren verwerkt en de paprika was ook op; maar van de rest had ik nog voldoende, dus maakte ik zakjes voor de diepvriezer, waar ik nog 1,5 paprika en ongeveer 3 kilo tomaten en look moet aan toevoegen. Dus de volgende tomatensaus zal rap klaar zijn.


4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke stempel! Inspirerend hoor en gezien het feit dat ik over een poosje ook belachelijk veel tomaten ga oogsten denk ik er na het zien van jouw stempel toch ernstig over om me wat te verdiepen in het maken van stempels. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super schoon!!!
    bij ons groeien de tomaatjes super traag,
    hebde gelle meer zon als ons? ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee mimi, maar in de serres waar dees gekweekt zijn waarschijnlijk wel. Tomaten komen van de markt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen