zaterdag 28 juli 2012

nog kleine restjes stof????

Gisteren keek ik eens op pinterest en kwam toevallig op een verzameling ideetjes wat te doen met kleine restjes stof. Er stond vanalles op.

Ik weet niet hoe ik zelf met pinterest moet beginnen, ik vind niet hoe ik een account moet aanmaken. Ik moet er gewoon eens tijd voor nemen om op mijn gemak te kijken hoe dat moet...maar tips zijn altijd welkom!!!

Ik wijk af.... restjes stof!!!  Dit idee vond ik echt wel tof en direkt doenbaar met de restjes die ik heb liggen. Ik kon mezelf niet tegenhouden, deze moest ik gewoon proberen. En eens bezig maakte ik er direkt 4 waarvan de dochter alweer direkt eentje heeft aangeslagen.


Ik knipte gewoon 2 rondjes uit met de kartelschaar, nog een derde rondje uit een oude jeansbroek (voor het wat stevigheid te geven), een litsje en rondnaaien met zigzag. Klaar! Nog een sleutelhangerringske door het litske en aan uw sleutels hangen...  Smile!

3 opmerkingen:

  1. Super leuk! die staan hier ook nog op het ooit eens te doen lijstjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar herken k iets precies, schoon he ;-)
    ah pinterest!
    t s efkes geleden, maar k geloof als ge naar de pinterest.com gaat, voor ge iets wilt pinnen, vraagt pinterest zelf of ge nen account wilt, als ge daar positief op antwoordt kan het wel efkes duren eer ze u trug contacteren!
    helemaal nie moeilijk zenne, efkes den tijd pakken & ge zijt vertrokke!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik heb inderdaad effkens later ne mail gekregen voor account aan te maken...

    BeantwoordenVerwijderen