zondag 8 juli 2012

echte solden vind je op de rommelmarkt

Ik kijk er altijd naar uit... naar de rommelmarkt. Ik wacht geduldig tot de zondagen van juli en augustus, want dan heb je in Genk, het Mekka der rommelmarkten...1 grote rommelmarkt in de hele stad.
Bij mooi weer staan de kraampjes daar zij aan zij elkaar te verdringen. Bij het ene kraampje al interessantere dingen dan bij het andere kraampje.
Bij regenweer kan het al eens tegenvallen, maar toch ga ik nooit naar huis zonder iets. Zo kocht ik vorig jaar mijn overlock voor 50 euro daar.
Nu weer bij regenweer twijfelden we om te vertrekken maar deden het toch, een gezinsuitstapje naar de rommelmarkt. Tegenwoordig nemen de kinderen ook al hun eigen centje mee... ;o)
Iedereen vond wel iets naar zijn gading:
Flore 2 stripboeken van de smurfen
De jongens   pokemonkaarten (gelukkig kwamen we na lang rondkijken ook een kraampje tegen met kindvriendelijke prijzen, en ging ik dus naar huis met 2 lachende jongens) Wannes bedankte me zelfs dat ik hem bij het eerste kraampje gezegd had van er geen te kopen.
Manlief vond een dartsbord, voor binnen enkele jaren voor de kinderen en nu voor manlief zelf.
Ik vond leuke kleren voor Flore tussen 0,5 en 2 euro het stuk.

En op weg naar de parking, viel mijn oog nog op een ander kraampje dat mij nog meer blij maakte. Daar kocht ik dit:

Van elke soort 2 meter lint voor 0,5 €/m
en 2 zakjes knopen voor 1,5€ per zakje

weer een paar tevreden mensen meer vandaag !!!!


3 opmerkingen:

  1. Waauw! Wat een ontdekking! Is het elke zondag rommelmarkt in de zomer? Dan zou ik ook wel eens willen gaan voor zulke koopjes, wij houden ook van rommelmarkten afschuimen op zoek naar koopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor de tip, dit is ons vaste zaterdagmorgending, bij ons s dit het hele jaar door van s morgens tot s middags!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen