zondag 29 juli 2012

garageverkoop op 26 augustus en ons bezoek aan de rommelmarkt

Ik ben mee bestuurslid van de gezinsbond en wij organiseren nu het tweede jaar een garageverkoop. Deze keer gaat het door op Zondag 26 augustus tussen 10 en 17u. Op sommige adressen is het al vroeger open en op sommige ook wat later.

Bij de organisatie komt echt wel meer kijken dan gewoon even een briefje maken en ronddragen. Je steekt er veel energie in als je het goed wil doen. Gelukkig doet ook Julia dit jaar terug mee. Zij busten (bussen, bust, gebust) vorig jaar 3000 briefjes, dit jaar ging ze voor de 4200!!!
Waar moet je zijn? In Bunsbeek en St.Margriete Houtem. Bunsbeek ligt als je in Tienen vertrekt en je rijdt richting Diest... het eerste dorp dat je tegenkomt.

Op de dag zelf hangen er bij alle deelnemers een oranje en groene ballon als teken dat daar een garageverkoop is. Mensen die eens willen komen om een kijkje te nemen,kunnen mij altijd mailen om een adressenlijst te krijgen. De adressenlijst vind je ook terug een paar blogberichten verder op 18/08 postte ik de lijst.

Dit alles om te verklaren dat ik me toch even liet gaan, toen ik op het gedacht van de sleutelhangers van mijn vorige blog verderbrouwde...


Deze morgen ging ik met Flore en Ferre naar de rommelmarkt. Weer een beetje kinderkleding voor 1 euro op de kop kunnen tikken en de kinderen ook pokemon en petshop gerief, maar waar ik het meeste blij mee ben is:
normaal ben ik niet zo voor pastel, maar deze had wel iets
en toen ik hoorde dat die grote lap maar 3 euro moest kosten,
heb ik het toch een nieuwe thuis gegeven

geen 0,5 euro per stuk

1 euro per cone

3 euro voor een vol dooske
En toen begon de zon nog meer warmte te geven ook, wat wil ne mens nog meer????

2 opmerkingen:

  1. Waauw, jij hebt ook koopjes gevonden moet ik zeggen, ik moet echt eens gaan kijken en als we thuis zijn en vrij kom ik misschien eens naar de garageverkoop. Ik noteer het alleszins in mijn agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super buit seg!
    leuke hangertjes!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen