vrijdag 6 juli 2012

ik ging op stap en bracht....mee

Deze morgen twijfelde ik nog of ik het zou doen of niet. Het regende...!! Zou ik een halve dag verlof nemen en eens langs hexagoon gaan. Velen onder u zullen het niet geloven, maar het is al jaren geleden dat ik er nog eens binnen gegaan was....zeker 3 of 4 jaar.
Ik weet het , ik weet het... dit kon niet langer duren en daarom moest ik er dringend eens iets aan doen. Maar om nu een halve dag in de regen rond te lopen, daar had ik nu ook geen zin in. Gelukkig klaarde het tegen de middag op en was het toch al eventjes droog. Dus ik nam die halve dag en ging eens even doelgericht rondhangen in Leuven....   ho ne mens zou dat echt een meer moeten doen!!!
Wat bracht ik mee????
een schoon stukske stof met toevallig bijpassende kleuren fimo klei

toile cireekes en lampenkapfolie

lampenkapringskes en lijm
Tijdens de workshop lampenkap maken die ik volgde bij Joppe thuis gegeven door huisje creatief, groeide er een idee. Ik legde het voor aan papa hoemmelke en hij zag het wonder boven wonder ook direkt zitten.
Dus voor alle zekerheid en voor hij zich bedenkt, kocht ik vandaag bijna alle materialen aan die ik nodig heb voor het projectje.

Verder nog wat andere materialen want door de toile ciree microbe ben ik nu toch ook een beetje gebeten.

Verder bewonderde ik altijd de leuke turnzakken die in blogland voorbij kwamen als er kinderen naar verjaardagsfeestjes gaan en gingen. Maar in mijn stoffenkast lagen te weinig stoere stofjes. Na enig zoekwerk kwam ik bij Lieblingsstücke uit. Ik kocht er al wel eens eerder iets...
welke jongen houdt er niet van auto's of beestjes??? Je zal er niet veel tegen komen!!!

nog zo' n topper onder de jongens: dino's

dit is voor een projectje in wording

en dees was voor de stoere meiden die de bloemmekes wat beu gezien zijn 

6 opmerkingen:

  1. Wow, dat is nog eens een dagje shoppen!! Gauw kijken wat en waar die Hexagoon is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een knappe buit ;-)
    die petrol met bloemekes van Petit Pan heb k ook liggen!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja wat een dag! heerlijk! en nu zijn we heel beneiuwd wat je ervan gaat maken natuurlijk. Alvast veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je echt wel eens volledig laten gaan! kan bijna niet wachten op het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuke stofjes maren. ben benieuwd om het resultaat te zien als je er iets mee gemaakt hebt! je kinderen zullen blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi had je blog nog niet gelezen, maar alleen de foto's bekeken en het woordje Leuven zien staan en ik dacht bij mezelf die heeft een hexagoontje gedaan :-) wou er vandaag oog binnenspringen, maar lag uiteindelijk een beetje uit de richting van de rest wat ik moest doen dus zal voor een andere keer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen