zondag 26 augustus 2012

schaduwspel en maaksels van de laatste week

Schaduwspel

Ferre houdt van dieren

en van spelen.... ik heb het stiekem gefotografeerd...

en toen iets minder stiekem om u te kunnen voorstellen aan de Lindepijlstaart,
niet dat ik daar zoveel van weet maar met een papa als de mijne krijgt ge dat met de paplepel mee zonder dat ge het beseft

In Frankrijk heeft Ferre een hele wandeling voor Spinach gezorgd , zijn eigenste vriendje de stinkwants


Maaksels van deze week






magneetjes, een deel ervan maakte ik deze week. Het magneetbord kocht ik vorige week op de rommelmarkt

mimi-portemonneekes

ritszakskes


nog mimi-portemonneekes
stofjes: Markt Maastricht



bladwijzers

boekskes


en uit respect voor de ontwerpster werd er overal reklame in de mimi-portemonneekes gestoken .
stofjes: markt Maastricht en vossenstofje bambiblauw
De garageverkoop was een succes!! Maar ik ben wel blij dat het gedaan is, Want ik ben super-moe en morgen mijn eerste werkdag na het verlof!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten