zondag 19 augustus 2012

nog wat koopjes en maaksels deels op reis gedaan

ritsen van gisteren op de rommelmarkt

ritszakjes waarvan ik de voering nog toenaaide in  de schaduw in de Provence

ritsen en biais die ik kocht in Vaison la Romaine op de markt.... veel goedkoper dan in de veritas!!!

verwennerijtje voor  mezelf

sleutelhangers waarvan de rondjes werden geknipt in de Provence

De ritszakjes maakte ik voor de garageverkoop, maar probleem... wat moet ik daar voor vragen???? Ze zijn ongeveer 10 op 7 cm en gevoerd...
Hierover graag jullie mening.... wat wil jij eraan geven en als je zelf naait en prijzen weet van ritsen en zo... wat zou jij ervoor vragen
De sleutelhangers idem... ik dacht ze te verkopen zonder ringske (de meeste mensen hebben dat toch al aan hun sleutels) en met ringske... wat vinden jullie dan een redelijke prijs met en zonder ringske????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten