maandag 20 augustus 2012

Nog leuke restjes in de kast???

Ik begin er meer en meer plezier in te krijgen om uit een restje stof dat iemand anders allang in de vuilbak zou gegooid te hebben wegens te klein, nog iets leuk te maken.

De hele vakantie door gebruikte ik een briefje met het recept van heerlijke aardappelsla op. t Is zo een receptje dat al van moeder op dochter is doorgegeven sinds generaties. Misschien is het niet zo uniek als ik zelf wel denk, maar een gedacht doet veel hee. Mijn oma maakte het vroeger altijd als ze in België was... dus nu denk ik altijd aan mijn oma als mijn mama het maakt. Ik kreeg het recept van mijn mama tijdens onze eerste en hun laatste dagen in het huisje in Frankrijk. En het zat veilig waar het zat. Het verhuisde van boek naar boek en deed goed dienst als bladwijzer.

Gisterenavond achter de naaimachine rolde er ineens een bladwijzer onder de naald vandaan... Vanaf nu dus een stoffen bladwijzer...

Het boek op de foto ben ik aan t lezen en hiermee is ook het genre boek waar ik van hou onthuld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten