woensdag 1 augustus 2012

toch nog snel een berichtje

Juist als voorbereiding op onze reis, heb ik onze cassis-bessenstruik leeggepukt, gestripst (besjes van de trosjes gehaald) en gewassen en ingevroren... Ik had toch 2,5 kg. Als ik terugkom uit verlof worden ze verwerkt... eerst het recept nog eens zoeken. en neen het wordt geen confituur.

Als doelstelling voor mezelf had ik me voorgenomen om zeker eentje van mijn Pay-it-forward enveloppen op de bus te doen voor we op verlof vertrokken.... Doel bereikt: ik deed er zelfs 2 op de bus.
Eentje is al bij de bestemmeling aangekomen de andere is nog onderweg.
en zij was er precies toch blij mee.

De andere PIF onthulling zal voor na de vakantie zijn denk ik!!! Hopelijk is zij er ook blij mee.... jaja het was een zij en dat is ongeveer het enige dat ik erover kwijt wil op dit moment hihi!

Er is nu nog wat tijd over , alles is ingepakt.... dus kruip ik nog even achter het naaimachien... ritszakjes maken voor de garageverkoop...

3 opmerkingen:

  1. Goed verlof Maren, geniet ervan en hopelijk tot snel weer op je blog.
    groetjes
    rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maren,
    Bij terugkomst van mijn reisje naar Zweden vond ik een envelop in de brievenbus. En die kwam bij jou vandaan. Met de PIF-spulletjes. Dankjewel! Ik ben er blij mee.
    Ik zal er nog een blogje over schrijven.
    Fijne vakantie verder (als je dit tenminste nog tijdens je vakantie leest).
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en of k er blij mee ben!
    het zakske heeft een zeer nuttige bestemming gekregen,
    voor mij dan toch ... k ben nog zo iemand met een "tikkaart" die k altijd maar in mijn zak zwierde, met als gevolgd dat k ze nooit trug vond als k ze nodig had ;-)
    nu blinkt dat schone zakske al van verre & wordt er netjes op tijd getikt ;-)
    evenals het sleutelhangertje, waar nu mijn unieke sleuteltje van mijn bureauke aanhangt, kan ook nie meer rondslingeren ;-)
    dikke mercie Maren!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen