woensdag 29 augustus 2012

tricot rokje voor Flore

Vandaag was het tijd om een traditie in ere te houden.... onze naaidag met de schoonzus in de vakantie.
Het werd een naai-namiddag deze keer. Kim was ook van de partij, want we hadden vorige keer gemerkt dat dat een verrijking was voor onze traditie....
Kim maakte vorige keer bij de sToffen madammen een pandenrokje. Er ging bij mij een belletje rinkelen... eindelijk iets waarvoor ik die resten tricot van Bora illustraties voor kan gebruiken. Het was een beetje knutselen om de panden eruit te krijgen met de tekening in de juiste richting.


Ik had het gevoel dat ik de hele namiddag aan dat knippen gewijdt heb, maar dat kan niet zijn want het rokje is af. Model is uit logeren bij de schoonzus, dus ik kijk morgen wel of er al dan niet nog een elastiek moet doorgetrokken worden...

Stof: Bora illustraties
Patroon: overgetekend van een bestaand kleedje

Foto's op het model volgen nog!!

1 opmerking: