zaterdag 18 augustus 2012

PIF gekregen, PIF gegeven en koopjes van de rommelmarkt

Voor ik op reis vertrok had ik ook nog een tweede enveloppe verstuurd naar PIF nummer 3: Aankleedpopje

Een hele tijd geleden heb ik eens speldenkussens gehaakt en die vond ze leuk. Dus ik gokte en hoopte dat ze nog geen tijd had gehad om er zelf eentje te maken en maakte er eentje, nog een ritszakje erbij....

Toen ik terug was van op reis lag er een dikke enveloppe op me te wachten, maar wachten om hem te openen kon ik niet... Bij dikke enveloppen wordt mijn nieuwsgierigheid behoorlijk geprikkeld tegenwoordig...  Hoe zou dat toch komen.
In de enveloppe zaten super leuke dingen van *mimi's*. Zij schreef in een blog over de PIF die ik haar stuurde, zij schreef met zo leuke bewoordingen wat over mijn blog. Ik ga het zeker zo mooi niet kunnen doen.
Ik ben ook altijd heel nieuwsgierig als ik zie dat ze een nieuw bericht heeft geplaatst. Ze maakt zo leuke dingen en de stofjes die zij kiest zijn altijd wel mijn smaak.
Ik voel op 1 of andere manier een soort verbondenheid en eigenlijk vind ik het persoonlijk heel raar dat ge zo iets kunt voelen via het lezen van een blog, maar het gevoel is er wel. Misschien moeten we eens afspreken in real live om te zien of het er dan ook is....
Ik kreeg echt een hele leuke PIF van haar... een ritszakske,lekker zacht dubbel gevoerd met een super schoon labelke aan, wie weet hang ik dat labelke we als sleutelhanger of tashanger ergens aan. Verder nog een hele mooie strijkapplicatie en nog een mooie tutorial voor het maken van een leuke tas met uitgerpint patroon met daarbij nog een stofje om er direkt aan te beginnen... alhoewel dat ik nog niet weet of ik het stofje echt daarvoor ga gebruiken...

Bedankt *mimi*  Ik ben er superblij mee. Het maken van de tas wordt uitgesteld tot na de garageverkoop, want daar heb ik nog veel werk voor.

Om niet te vergeten dat het hier in ons Belgenland ook heel leuk is, ging ik vandaag naar een jaarlijkse rommelmarkt in Lubbeek op de Dunberg en de Kraaiwinkelstraat. Het lijkt erop dat die markt elk jaar groter wordt.  Ik deed er echt wel superkoopjes, waar ik er nu al enkele van laat zien, maar ervolgt nog een heel deel van mijn superkoopjes , zowel van op reis als van deze rommelmarkt.... alles op zijn tijd dus...
alleen al voor de kaft.... boekje koste 10 cent
voor Manlief 3 € voor de twee samen

1 opmerking:

  1. super plezant om te lezen, stillekes lees k alles trug bij!
    k ga er ook s over bloggen over al die mooie woordjes van die PIF'ders ;-)
    ge ziet maar wat ge met het stofke doet,
    het s niet persé voor de tas ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen