zaterdag 4 februari 2012

dit won ik bij mimi's

Ik ben niet iemand die veel wint, dus was ik extra verrast toen ik mijn naam zag verschijnen voor deze give-away.
Toen ik deze week een envelop uit de brievenbus haalde die ik herkende van een foto op haar blog, begon mijn hart toch wat sneller te slaan van geluk. Maar toen ik de envelop open deed was het niet (direkt) het patroontje dat ik gewonnen had.
Dit kwam eruit:
De broche bovenop het leuke kadootje was ook een schot in de roos.
Ik moet eerlijk zeggen dat de dag dat ik 's avonds het pakje in de brievenbus vond, was al heel de dag mijn dagje niet. Ik voelde mij niet goed en kon wel een opkikkertje gebruiken. Perfecte timing dus!!!!
Terug naar de broche want eigenlijk hangt daar nu al voor mij een verhaaltje aan vast.

Vonken van de kachel (of was het van het St Maartensvuur??) had een plekje gemaakt op mijn lievelingsfleece golf. Ik was al een tijdje aan het denken om een bloemmetje te haken en er een broche van te maken voor het plekje te verstoppen. Dat was nu dus niet meer nodig... het eerste wat ik gedaan heb is de broche op het plekje gehangen.
Ik heb trouwens al complimentjes gehad op de broche!!!!

Maar dat was dus nog niet alles. Ook dit zat in het pakje.

Burda easy 9565
Ik heb nog wel wat stofjes liggen die ik daarvoor kan gebruiken. Op mijn to do lijstje staat ook nog een nachtkleed voor Flore. Als ik dit patroon verleng is dat perfect!!!

Van een opkikkertje gesproken!!!  Bedankt Mimi!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten