zaterdag 28 januari 2012

Pannenlap "Twist"

Deze week zag ik op de blog van deze dame een super leuk patroon voor deze pannenlap. Die moest ik zeker ook eens proberen met de mooie haakkatoen die ik met kerstmis kreeg. Ik kon niet wachten en gisterenavond ben ik aan de slag gegaan. Het is wat klein uitgevallen, ik heb ook met een te dunne haaknaald gewerkt. Ergens heb ik het heel goed beschreven patroon niet helemaal gevolgd en daar ben ik een beetje de mist ingegaan en ben ik gewoon 'mijne plan' beginnen trekken en heb er van gemaakt wat het geworden is.
Volgende keer volg ik het patroon heel braaf . Ik gebruik het nu als onderzettertje voor een "rauchermänchen"



3 opmerkingen:

  1. Ik vind het er eerlijk gezegd nogal ingewikkeld uitzien. Dus toch knap dat je er een onderzettertje van hebt kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Maren!
    Als je mij je adres mailt, stuur ik je de kaart!
    Groetjes en een fijne dag!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Maren,
    Ik heb net een hotmail-adres aangemaakt.
    helenebutot@hotmail.com
    Dus volgens mij moet het nu gaan lukken!
    Groetjes,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen