woensdag 22 februari 2012

stofjes van het stoffenspektakel


van links naar rechts: blauwe katoen van ikea, de rest komt van het stoffenspektakel:
licht groen katoen, licht groen met bolltjes, het licht blauwe met tekening komt van bij bambiblauw, lichtblauw met sterretjes katoentje, petrol blauw katoentje

van links naar rechts: gele katoen, beige van bambiblauw,licht oranje katoen , oranje met witte stippen, dan volgen er weer 2 insluipers, de rode effen katoen komt ook van de ikea en als laatste de paarse vosjes van bij bambiblauw


Ik heb nu al spijt dat ik niet wat meer van het vossestofje gekocht heb, maar misschien moet ik er gewoon nog maar eens bestellen...

5 opmerkingen:

  1. Wauw! Prachtige stofjes!
    Ben er jaloers op ..
    Had ik ook maar meer gekocht..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Goed geshopt op het stoffenspektakel ! Leuk ! Ik was in Gent al geweest. Ga later op het seizoen nog eens terug :-).

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie keuze gemaakt!
    Binnenkort ga ik in Hasselt ook nog eens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er zonnig uit. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zijn we jaloers op die leuke stofkes, je hebt goed gescoord ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen