zondag 12 februari 2012

clutch nr 2 en drukknoopjes


Clutch nummer 2 is nu ook af. Van nummer 1 was ik niet tevreden over de afwerking, dus deed ik het inzetten van de rits deze keer maar braaf zoals de werkbeschrijving voorschreef. Kijk maar naar de afwerking van de ritsen.

Verder heb ik een zwak voor de stiften van de damiaan aktie. Ik gebruik die het liefst voor alles maar zeker voor het overtekenen van patronen op patroonpapier. Ik had hier een prachtig stofje liggen dat ik op vorig stoffenspektakel had gekocht. Ik ging dat sparen om kleine dingen voor mezelf te maken en nu wou ik een zakje maken voor mijn 'damiaan stiften'. Zo gezegd zo gedaan...
Ik ben er wel tevreden over, maar ik moest toch weeral eens toegeven dat ik en drukknopjes geen vrienden zijn. Het lukte me echt van geen kanten om de tweede kant van het drukknopje op het zakje te zetten. Ik heb de hulp van papa hoemmelke er weer eens bijgeroepen om dit klusje te klaren. Het is gelukt, maar nu gaat het drukknopje niet goed open... Dus of dit zakje en lang leven beschoren is , is nog de vraag.
Buitenstofje: zie vorig stoffen spektakel
Binnenstofje: rode babyrib en weer restje van zelfde kleedje als clutch

3 opmerkingen:

  1. Moooi !!!
    Aan de clutch moet ik me precies ook eens wagen!
    Drukknoopjes is momenteel nog niet voor mij bestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan. Je kreeg van mij een award. Kijk maar op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen