woensdag 15 februari 2012

award en superleuke kaartjes

Overlaatst zag ik een heel leuk mini-postkantoortje met kaartjes met mooie tekeningen op. Ikzelf kan echt niet tekenen, dat gen is wel in mijn 3 broers terecht gekomen maar heeft mij overgeslagen.
En juist omdat ik het helemaal niet kan bewonder ik mensen die het wel kunnen. Zo ook Hélène van de blog 'de wereld een beetje mooier kleuren'.
Wie wou kon een kaartje per post krijgen... dat wou ik wel!!!

Dit kaartje vond ik een paar dagen latern in mijn brievenbus. Spijtig genoeg zit er geen betere foto in op dit moment...maar ga zeker eens kijken op haar blog
Verder kreeg ik een award van Joppe. Bedankt Joppe, Heel tof dat je de award aan mijn blog gaf.


De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers. Wanneer je zo'n award wint, geef je hem door aan 5 andere blogs en hoop je dat zij dat ook doen.

Ik heb even moeten zoeken want 2 die in mijn hoofd opkwamen hadden hem juist zelf al gekregen. Ik heb blogs gezocht die het de laatste tijd toch nog niet gehad hadden.


Ik wil de award graag doorgeven aan :

Aankleedpopje
huisjecreatief
DE WERELD EEN BEETJE MOOIER KLEUREN
IKKEISMOOI
*mimi's*
ZaZoZip

Ik weet het dit zijn er zes, maar eentje meer kan toch ook geen kwaad!

7 opmerkingen:

  1. dikke mercie lieve medeblogster! k ben hier heel trots op! liefs, mimi xxx k ga d'r s over nadenken & in t weekend over bloggen, nogmaals dikke mercie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat fijn, mijn eerste award -dankjewel !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief! ook mijn eerste award, leuk nu kan ik leuke nieuwe blogs voordragen.
    DANK JE WEL!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je award! :) Je hebt het verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u Nienke!!! Jij ook , Ik had er wel 10 willen uitdelen!!!!

      Verwijderen
  5. Hoi Maren,
    Nogmaals bedankt voor de award.
    Ik heb even op de blogs die jij genoemd hebt gekeken en degenen die ik nog niet volgde hebben er nu een volger bij. Erg leuk. Bedankt voor de tips.
    Nu ga ik gauw eens rondkijken in blogland wie ik ga voordragen.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Maren! Jij gefeliciteerd met jouw award! En ik voel me ook zeer vereerd met de award die jij mij gaf!
    En wat een leuk stukje schreef je over mijn blog en de kaart die je van me hebt ontvangen! Ik heb er meteen een aantal volgers bij. Heel erg bedankt! En nu moet ik er ook 5 door gaan geven....
    Fijne dag!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen