donderdag 21 juni 2012

woensdagnamiddagje

Ik had nooit gedacht dat het stempels maken hier zo in zou worden. Ik had wel gedacht dat ik er nog veel ging maken, maar ook Wannes en Flore beginnen een kleine passie te ontdekken en Ferre doet zijn best met mesjes en gutsen. Bij hem lukt het nog niet zo goed, maar ik laat het hem ook gewoon doen.

Gisteren namiddag zaten we zo met ons gevieren rond de terrastafel.
 Flore helpt hier nog even aan Ferre zijn stempel

Ferre oefent ondertussen om gezichten te trekken



de juffenstempels maakte ik eerder deze week
 Ah ja voor ik het vergeet te melden... de duim die ik voor Lutgarde maakte is een ontwerp van Karen.
Ik vond die zo leuk dus vroeg ik haar of ik die tekening mocht gebruiken voor een stempel te maken. Ik was eigenlijk van plan toen ik met Flore in het ziekenhuis was om zo een stempel te maken voor verplegers en de verpleegsters. Nadat ik groen licht had gekregen van Karen, had ik geen tijd meer om de stempel daar te maken en was ik van plan om de stempel thuis nog te maken. Uiteindelijk vroeg ik mezelf al af wat ze daar nu in godsnaam mee konden doen.
Ik gebruikte de tekening nu voor de stempel van Flore haar juf... want ook zij verdient die! Karen, ik hoop dat je dat ook goed vindt???
en met een paar verjaardagsfeestjes in het verschiet werd er weer wat voor bereid
De knap stempel maakte Wannes, het gezichtje maakte Flore. Van Ferre zijne gom blijft niet veel over, dus werd die niet op de foto gezet. De namenstempels maakte ik als kadootjes.

Natuurlijk werd er ook nog even voor de laatste toetsen geleerd.



6 opmerkingen:

  1. fantastisch samen creatief bezig zijn met je kids!!!
    liefs, mimi xxx
    (hier hebbe we al 2 weken met Fimo klei gespeeld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempels, een heel leuk idee als afscheidscadeau zo aan het einde van het jaar voor juf.
    Maar voor ze zo mooi als die van jou zijn moet ik nog een tijdje oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waw! sjiek! en ik duim voor morgen ;-)
    Is het de eerste controle?
    groetjes
    Lore

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de tweede controle en ik vind dat ze over het algemeen te hoog staat, dus toch terug wat raad om het terug tegoei te krijgen.
      Bedankt om te duimen!
      Maren

      Verwijderen
  4. Dag maren, heerlijk knutselen met de kinderen is altijd leuk, zeker als ze zo enthousiast zijn om creatief bezig te zijn. Is ook altijd heel leerzaam voor een kind. Ik ben er natuurlijk allang uit maar heb dat vroeger ook veel gedaan en wie weet nog ooit met kleinkinderen? Heeft je dochtertje last van suiker? Eens het op peil staat loopt het vanzelf, maar het is eerst een zoektocht natuurlijk en een moeder blijft zich zorgen maken, ALTIJD, zelfs al zijn je kinderen de deur uit! ik duim voor je dochter!
    groetjes
    rita

    BeantwoordenVerwijderen