dinsdag 12 juni 2012

kaftjes

Flore haar boekje waar de suikerwaardes van haar bloed worden ingeschreven ziet af!! We hebben het nog maar een maand in gebruik en de kaft lag er al gedeeltelijk af, er was al eens cola op uitgelopen in mijn handtas (flesjes was niet goed toe),...
Ik was al van vorige week aan het denken om er een kaftje voor te maken.
Deze avond heb ik me eraan gezet.
 Het eerste maakte ik iets te klein, het tweede iets te hoog. Op het geel stukje stof is het de bedoeling dat we Flore haar naamstempel gebruiken die Karen vorig jaar maakte. Maar momenteel is de stempel onvindbaar.

Het oranje is terug het toille cireeke dat ik voor haar zakje gebruikte. Voorlopig is het tweede in gebruik genomen en wie weet vind ik ooit eens een boekje dat perfect in dat eerste kaftje past.
Bij het maken van het eerste kaftje was ik nog aan het bedenken hoe ik ervoor kon zorgen dat er een bik aan bevestigd kon worden. Bij het tweede kaftje liet ik de bovenkant en een klein stukje van de onderkant van het toekomstige naamplaatje open zodat achter het toekomstige naamplaatje de bik kan gestoken worden. Verdere afwerking deed ik met rode biais.

3 opmerkingen: