maandag 25 juni 2012

Een dikke enveloppe in de brievenbus!!!!

Er zat een dikke enveloppe in de brievenbus met mijn naam erop!!!! Altijd spannend! Wat zou erin zitten? Van wie zou het zijn?
De mooie stempels verraden het al: Miekemoeche en dan is het zeker de pay it forward!!!!

Enveloppe gaat open en er komen 2 pakjes uit en een enveloppe met kaartje.


Zo veel mooie en leuke dingen...wauw!!!!

Een supermooie ketting, een slinger met hondjes afgewerkt met fimo kralen en vilten kralen (die de dochter al direkt heeft aangeslagen voor in haar kamer een mooi plaatsje te geven), mooie wasknijpertjes met lieveheersbeestjes, een leuk klapboekje en een leuke fimo-bik. Super! Smile ;o) Oh en ik vergeet nog de mooie gehaakte broche.
Ho ik doe de dingen oneer aan door ze allemaal samen op de foto te willen zetten.


En zoveel gebruikte technieken!!!!! wauw...  Bedankt Hilde!!!!

4 opmerkingen:

  1. je bent goed verwent vandaag ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé leuk! Ik heb vandaag ook mijn pakje van haar gekregen en het is iets totaal anders :-) Tof! (ik zet het morgen op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaw, super! Je mag wel eens in de watten gelegd worden he, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen