zondag 17 juni 2012

geknutsel en gefrutsel

ik ben wat aan t knutselen voor de juffen, niks groot... een kleinigheidje om te bedanken. Ik ga nog wachten met de foto's.

Vandaag ging ik met K naar schoonzus A. een namiddagje naaien.
Ik werkte aan een jurkje voor Flore in slakkentempo vandaag. t Is dus nog niet af en dus ook nog geen foto's. Maar t was plezant!!! Moeten we meer doen!!

Morgenavond is het alweer de laatste les bij viltwerk.be. Ook nog geen foto's.

Ik zit dus niet stil maar fotogewijs is hier niks te zien....

1 opmerking:

  1. plezant he, samen wat naaien,
    heb k ook vrijdagvoormiddag met de schoonzus gedaan,
    we denken eraan om elke maand 1x samen te komen,
    & al wie wil mag meedoen ;-)
    liefs, mimi xxx
    hier ook volop meester/juffen pakketjes maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen