zaterdag 24 maart 2012

zakje voor ipod en kleedje voor dochterlief

Ik had vriendin C. een zakje beloofd voor haar nieuwe ipod. Maar zoals jullie weten heb ik moeite om voor andere mensen een stofje te kiezen... dus vroeg ik haar om langs te komen om stofjes te kiezen. Woensdag voormiddag lukte het om langs te komen... Stofjes gekozen, nog even lekker op het terras een glaasje fruitsap gedronken en genoten van het zonnetje.
Een paar dagen later was dit het resultaat:

Stofjes:
vogeltjes Robert Kaufman (gekocht bij bambiblauw)
bloemmetjes: Michael Miller (gekocht bij Fabric city)

  Het zakje vooraan is om de oortjes in te steken. Het zakje sluit met 2 stukjes felcro.
Voor de eerste keer heb ik mijn best gedaan om de tekening (van het gestreepte vogeltje) te laten doorlopen en ik vind dat het goed gelukt is.


Verder kreeg ik donderdag de enveloppe in de bus van de elastische biais die ik besteld had bij Band en lint. Het kleedje dat ik voor Flore in de maak had, kon nu verder afgewerkt worden.
En de fotoshoot werd deze morgen gehouden. 
Stofje is little forest van Bora illustraties. Elastische biais kocht ik bij band en lint.

Bij het aanzetten van de biais heb ik waarschijnlijk iets verkeerd gedaan, waardoor het golvende effect van de onderkant van het kleedje ontstaan is... maar ik vind het mooi zo.


Vandaag gaat het niet meer uit voor de pyama terug aan moet.


De foto's bewerkte ik voor de eerste keer in Picasa3 en om een nog beter lentegevoel in de foto's te steken, speelde ik wat met stickers  ;o)





 

1 opmerking: