woensdag 18 januari 2012

Stoffen madammen en nog wat foto's

Gisterenavond was het stoffenmadammenavond!!! 2de keer dat ik ging maar deze keer in Kessel-lo.
Het lijkt mij een leuk groepje.
Ik ben daar begonnen aan nog een broek voor Wannes. Terwijl ik bezig was met naaien werden mijn handen blauwer en blauwer. Eerst had ik niet door van wat. Het was dus van de stof waar ik mee aan het werken was. Het was een oude lap die al een hele tijd in de kast ligt. Nu heb ik er een gewoonte van gemaakt dat ik de stoffen eerst was voor ik ze in de kast leg, maar toen dus duidelijk nog niet.  De broek zit nu in het wasmachien samen met al de rest die ik van die stof nog had liggen. Ik moet enkel nog de rek doortrekken en de broekspijpen omzomen.
Dus tot de broek droog is kan ik al eens denken wat mijn volgende projectje wordt....

Dan nog enkele foto's van dingen die ik in de kerstvakantie gemaakt heb...



wasspeldenzakjes voor nog ander leuke mensen

wasspeldenzakjes voor mijn schoonzussen


wasspeldenzakje nummer 2 voor het huishouden hier


2 opmerkingen:

  1. Net je blog ontdekt. Leuk! Ik volg je graag!
    Mooie werkjes trouwens.
    Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nienke,
      Nu heb ik jouw blog ook ontdekt ;o)
      Jij ook nog veel succes!
      Maren

      Verwijderen