zondag 8 januari 2012

Kraagsjaal en eerste give-away

Mijn neefje van 11 is zot van haken. Hij kreeg een boek over haken onder de kerstboom. Toen er afgesproken werd dat hij een nachtje kwam slapen, vroeg ik direkt of zijn haakboek mee op visite kon komen.
Zo gezegd zo gedaan... na afwegen welke steek ik uit het boekje wou gebruiken, begon ik eraan. Eerst met een te dunne naald, dus dat werd terug afgetrokken, dan door onoplettendheid even te kort gehaakt en pas x -aantal rijen later er iets van gemerkt... dus terug uitgehaald (geen erg hoor, dan had ik gewoon wat langer plezier van het maken).


Nu is hij af. Er zijn een paar foto's van gemaakt. Dochterlief wou wel model spelen.


Ik vond het zo leuk om te haken dat ik eindelijk iets gevonden heb om als eerste give-away te geven.
Wat moet je doen?
1. Hieronder staat een foto van wolletjes die ik nog heb liggen. Kies er eentje uit en laat in je bericht hieronder weten welke je favoriete is
2. Daar ik nog niet zo veel volgers heb is het leuk moest je wat reklame maken op je blog
3. Volger zijn geeft je een extra kans
4. Zorg ervoor dat je ten laatste 20 januari een reaktie achter gelaten hebt. Op 21 januari trekt een kinderhand hier een briefje met de naam van de winnaar

links wolletje 1, midden wolletje 2, rechts wolletje 3


3 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Laat ik dan de eerste zijn die graag een kansje wil maken op deze leuke colsjaal.
    Ik vind de rechterbol wol het mooiste.
    Mocht ik niet winnen, dan zou ik graag het patroon van je krijgen. Dan kan ik er misschien zelf eentje maken. Ik vind hem erg leuk.
    Enne.... helpt het dat ik op 21 januari jarig ben???? ;-)
    Ik ga gauw reclame voor je maken op mijn blog aankleedpopje.blogspot.com
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Hartstikke bedankt voor de geweldige col! Ik ben er heel blij mee. En hij kwam precies op het juiste moment binnen. Het begint hier net te vriezen.
    Ik ben er nu een stukje over aan het schrijven op mijn blog.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ria,
      Ik ben blij dat je er blij mee bent. Ik heb de mijne nu ook
      heel veel aan.
      Veel plezier ermee!
      Maren

      Verwijderen