zaterdag 19 mei 2012

onze knutsels van afgelopen week

Jaja, onze knutsels...
In gasthuisberg is op de kinderafdeling waar Flore lag, in het begin van de gang een speelzaal. Toegang voor de patiëntjes. Ouders mogen heel even komen kijken, maar mee knutselen mag niet...snif.
Of ze kunnen er gezelschapspelletjes spelen, video's uitlenen,....

Flore maakte er de eerste dagen van haar verblijf een leuk poesje: isomo bollen, papier mache,verf,...

 
 woensdag en vrijdag maakte ze ook een hondje. Die staat in de grondverf. Omdat hij nog niet droog was, bleef hij nog even daar. Hij wordt volgende week opgehaald door moeke.

Ik hield me bezig met het haken van een vlaggenlijntje, maar dat staat niet op de foto.

Ook maakte ik een stempel van een vlaggenlijntje (waarvan ook geen foto) en een stempel voor een ander kindje dat daar de hele week ook was.
Het vlaggenlijn stempeltje ging richting speelzaal.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig knutsel, Maren. Ik lees ook net je blogje van even terug. Tjonge wat een schrik en wat goed dat je zo alert hebt gereageerd, door met haar naar de huisarts te gaan. Het leven met diabetes zal niet gemakkelijk worden, maar gelukkig kunnen jullie nog jaren van elkaar genieten. Sterkte toegewenst vanuit Haarlem. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Wieke,
      In het begin zal het aanpassen zijn, maar na een tijdje wordt dat dan ook wel weer gewoon!!!
      En ja we waren er gelukkig vroeg bij!

      Verwijderen
  2. Leuk te horen dat jullie weer terug thuis zijn... ik wens jullie veel succes! En ze heeft heel mooi geknutseld daar in het ziekenhuis. Gelukkig dat ook daar aan gedacht wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed te lezen dat jullie trug thuis zijn,
    weliswaar met een hele boel te verwerken info ...
    maar inderdaad: na een tijdje valt alles trug in de plooi!!!
    veel succes wens k jullie hiermee!!!
    wat een knappe dingen zijn er gemaakt,
    heeft toch ook een leuk kreatief kantje gehad, afgelopen week ;-)
    liefs ,mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik miste wat berichtjes van je. Ik wens jullie veel sterkte om met de suikerziekte om te gaan. het zal niet makkelijk zijn maar wens jullie veel moed en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen