vrijdag 18 mei 2012

gedaan met pauzeren!!!!

Dochterlief en ikzelf zijn vandaag naar huis gekomen.... dus de pauze is voorbij.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes... het blijft nog even zoeken, maar doordat we heel veel bijgeleerd hebben afgelopen week en doordat we zoveel steun krijgen van mensen rondom ons en van het personeel van gasthuisberg, zien we het veel beter zitten.
Het vertrouwen is er... het komt allemaal goed!

Ondertussen kwamen hier wat pakjes aan... wat het thuiskomen nog aangenamer maakte... ;o)

Het pakje van Dreamstuff waar ik afgelopen week een give away won



Ik stak mijn haaknaalden er direkt in

Verder lag er ook een pakje van linnen en limoen
Ze greep vorige week juist naast mijn pay it forward... dus spraken we af om te swappen. In het ziekenhuis keken Flore en ik samen op haar webshop en we waren alletwee weg van haar 'bos' collectie. We zijn geen echte ringdragers, maar zij vond de perfecte oplossing daarvoor:
Het werden mooie magneetjes van de 'bos'collectie. Dit weekend duik ik even in mijn stoffenkast en maak ik mijn deel van de swap.

Ergens afgelopen week kreeg Flore via mijn mail een mooi hallmark kaartje van joppe met een korte opmerking dat er nog een kadootje ging volgen. Niet alleen Flore was heel nieuwsgierig, maar ik dus ook.
Joëlle kwam even langs toen we nog niet lang thuis waren... en wat voor een leuk kado!!!



een schriftje met poezenkaft uit stof en een mooi omslag waar het schriftje in past, met haar naam!
Zelfs een bijpassende bik...

6 opmerkingen:

  1. fijn dat jullie terug thuis zijn! en toch leuk dat er een kadootje lag te wachten ! hoe hartverwarmend!!! veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig zijn jullie en de magneetjes goed thuis aangekomen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik mijn papiertjes met adressen en lievelingskleuren terug gevonden heb, begin ik aan mij gedeelte van de swap!!!
      Bedankt voor de magneetjes... ze zijn geweldig!!!!

      Verwijderen
  3. Goed dat jullie terug thuis zijn. Zo lief die cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat jullie terug thuis zijn en die thuiskomst was extra leuk met die kadootjes! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van het terug thuis zijn en de toffe cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen