zondag 11 december 2011

voorbereidingen voor onder de kerstboom

Het komt dichter bij. Volgend weekend wordt onze kerstboom gezet en versierd.
Ondertussen moet ik nog het een en ander maken wat ik in mijn hoofd heb om anderen gelukkig te maken.

Zo gaat ook de stempels voor Jacoba, Wannes, Flore en Ferre die ik bij Karen bestelde, onder de kerstboom belanden. Anna krijgt haar stempel als ze haar nieuwjaarsbrief voorleest voor hare peter.
Maar nu heb ik de stempels al zelf even gebruikt...


De doosjes haalde ik bij ikea. Ik vond ze te wit wit (links het origineel) maar ik heb het wit wat weggewerkt door de kartonnen doosjes te deppen met koffie.
Wat heb je nodig:
* kartonnen doosje dat te wit is
* restje koffie
* watten
Je dept gewoon de koffie met het watje op het doosje (zorg dat het niet TE nat wordt) en laat het drogen op de verwarming of zo.

Na het drogen stempelde ik voor elk van de kinderen een doosje met hun naamstempels op

Ook voor labels voor aan hun kadootjes zijn in de maak


Verder is er nog een mini vlaggenlijntje in de maak voor nichtje Jacoba



En voor mijn broer ook een paar pannenlappen... nog maar juist begonnen en nog zonder foto

1 opmerking:

  1. leuk die stempels op die dozekes! ben benieuwd wat er nog in die kadookes gaat zitten ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen