zondag 4 december 2011

Het voelt alsof de sint geweest is

Natuurlijk is de lieve sint geweest voor mijn kinders... maar nu voelt het alsof hij ook voor mij geweest is, met een remorque hout en haakkatoen...
Toen ik mijn mama overlaatst vertelde dat ik terug 'leerde haken' via byMiekk, zei mijn moeder dat ze ook nog wat witte haakkatoen had liggen die ik gerust kon krijgen... ik dacht 1 of 2 bolletjes (waar ik al heel blij mee was).
Deze morgen gingen we bij mijn ouders een remorque hout halen van een boom ze om gedaan hadden. Met al dat hout waren we ook al heel blij. Een paar avonden gezellig voor de kachel zullen we er zeker van genieten (als het hout binnen 1 a 2 jaar goed gedroogd is).
Toen het haken terug ter sprake kwam, dacht mijn mama aan de beloofde katoen. 'Zullen we even gaan kijken?' 'Ja goed'
Dit kwam uit haar kast... ooit eens gekocht op een rommelmarkt

Bij ons in de familie is het een sport om zo leuk mogelijke dingen op de kop te tikken op een rommelmarkt of in een kringloopcentrum. Dus als ik bijvoorbeeld zeg tegen mijn schoonzus dat mijn nichtje iets leuk aanheeft en het antwoord is niet dat ze het van dat of dat kringloopcentrum heeft OF dat het zelfgemaakt is ... dan is het geen goed antwoord haha.
We lachen er regelmatig zelf mee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten